ponedeljek, 7. marec 2016

ŠOPING v Italiji

Konec decembra sva se s fantom odpravila na dvodnevni oddih v Benetke. na poti do tja sva se ustavila v Palmanovi, za katero pa lahko rečem da ni bila po mojih pričakovanjih. Našla nisem skoraj nič, trgovin pa za namenček sploh ni veliko, no vsaj meni se ni zdelo. Res je da sem dobila sončna očala znamke Guess za samo 50€ ampak to je bilo pa bolj kot ne vse. Bila sem zelo razočarana, saj tudi v Benetkah nisem našla veliko stvari. Zadnji dan pa sem brskala po spletu, da bi le našla nekaj kjer bi lahko zapravljala. Na forumu sva našla outlet Noventa di Piave.

To pa lahko rečem da je raj na zemlji!! Mnogo večji kot Palmanova, izdelki pa po zelo ugodnih cenah! Bilo je tik pred praznikih, izbira pa ogromna, česar nisem pričakovala, glede na to, da v vseh outletih kjer sem bila pred praznikih nisem našla skoraj nič.  Izbira je res ogromna, in ogromno trgovin:

  • Armani
  • Armani outlet
  • Michael Kors
  • Valentino
  • Diesel
  • Super dry
  • Guess
  • Calvin Klein
  • L'occitane
  • Napapijri
  • Valentino
  • Gucci
  • Burberry
  • Prada
  • Versace
  • Nike
Fotografija iz interneta. 


No to je le nekaj trgovin, ki se jih spomnem. Sama vem, da v Sloveniji ne kupim več izdelkov blagovnih znamk, ker lahko v Italiji kupim veliko več za veliko nižnjo ceno. 

Žal edina slika ki sem jo posnela. :(
xoxo, Isabella



Ni komentarjev:

Objavite komentar